December 28, 2010

hari ini dlm sejarah.

kawan-kawan ni entry time yus tengah emo oke.
so lau bahasa kurang cantek ckit maap la yek.
sebab sekarang yusrianna sangat dan tersangatlah marah!

harini saya patot masuk keje 12pm-12am.sampai je kat gsc trus punch card in kul 11.58 am.
haa punctual kan saya kan!time kat lif mood hepi lagi.
masuk keje tadi pun dgn mood hepi lagi sbb malam ni ade program ag ngan dak2 gsc.
dah siap pakai vest comey2 dah ni.
dah tengok cermin dah kat sebelah tmpat punch card tuh.

dah ready nak masuk keje dah ni.masuk jek kitchen
vathan si pembuat popcorn tego.
"akak satellite eh harini?"yusrianna pun jawab dgn yakin nya "eh takla!jaga bawah la." 

maka yus pun melangkah beberapa tapak lagi.sampai je kat whiteboard.
yusrianna pos 10.ohhh tidak!ni nak ngamuk nih.
terus pegi kat depan cakap kuat2 "saya tak nak jaga atas!!saya tak nak!saya tak nak!"
what the hell!jadual aku jaga counter bawah ptotnye oke!
dan selasa sepatotnya counter atas tu xyah bukak.

muncul lah seorang manusia yang sememangnya suka buat aku nyampah.
ehh!bukan aku jek.semua kot nyampah ngan die tuh!
bertekak punya bertekak.last last lelaki gile tu cakap.
"samada awak bukak counter atas tak pon balik!"
dialog die ni skali ngan muka yang mintak penampar tau!
time tuh takyah cakap ar.darah dah naek sampai atas kepala ni.
aku ni dahla "penyabar" gile kan.haa skang cube teka apa tindakan si dak yusrianna nih?

dengan berbakul sumpah seranah dalam hati
aku terus jeling lelaki gile tu.
bukak pintu pegi tempat punch card.tekan OUT untuk balik.
then punch card.selesai!done!
ko yang suh aku balik kan.jangan lah cabar aku.
bila marah mule lah yusrianna si sopan nih wat kepala hangin die.

makanya
hari ini dalam sejarah lah aku keje 10 minit sahaja.
semestinya tindakan gila aku ni akan dapat bad effect utk aku esok.
tapi takpe aku akan tadah tinge je esok.nak marah lantak lah.
A.A.K!!nak buang keje ponn tak heran lah.aku tak salah pon!huh!









oke punya panjang cite aku kan.
puas hati dapat tulis panjang-panjang kat sini,
skang aku nak tido.cite dah habis.
nantikan sambungan apa kah yang akan terjadi esok.
bye readers!


4 comments:

Atiqah Mahattar said...

ngee....
terbaik la yus!!
tp jgn diamalkan selalu ye..:)
lg2 bila dah ada keje tetap nanti...
be patien, be rational...
lumrah kehidupan, tak semuanya indah2.. semuanya bergantung pd kita how to tackle d situation..:)

Farrah, isteri kpd edward Cullen dgn tron nye hero tuh said...

kakak kesayngan! Gamba pki baju gsc tu comel sgt ok! Err maksud sy baju tu comel. Haha jokin. Ouh ala chill oke I'm always on your side love :)

Farrah, isteri kpd edward Cullen dgn tron nye hero tuh said...

kakak kesayngan! Gamba pki baju gsc tu comel sgt ok! Err maksud sy baju tu comel. Haha jokin. Ouh ala chill oke I'm always on your side love :)

yusrianna said...

tqah : baek tqah:) sifat pemarah perlu dikurangkn nih.lau amalkan slalu mmg menganggur la sy di rumah kan.hehehe..

fara : thanx sis!:)