December 12, 2010

tag lagii.



sebelom jawab tag cik qila.
ni nak tunjuk pix mashi memakai vest gsc.hehe..

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
semestinya baby acer ku sayang :) 
aspire 4730z.lappy mura jek tapi sgttt sayang tau!

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
air susu.memang tak kan pena beli.ehh menjawab tak?

3. Di mana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
haaa yang ni best.macam-macam angan2 aku tau.
mestilah nak wat kat rumah sendiri jek.yang penting semua orang yang saya kenal ada.
tema tak dapat pk skang sbb masa tak banyak untuk berangan.hehe..

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
bercinta yang kapel2 tu ke?lau yang tu jawapan nya tak.
saya cuma bercinta ngan mama saya jek.

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
kekasih?kalo takde camne?

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
kenapa semua soklan sal kekasih nih.tacing la cmni!haha..
dah takdee cmne nak jumpa.

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
cleo.tu ponn bulan lepas beli sebab bosan tggu bas.

8. Apakah nama penuh korang?
YUSRIANNA IBRAHIM.walaupun takde maksud yusrianna tu tapi tetap suka sebab nama ni parent yang kasi and ramai customer saya di gsc cakap "nice name" "unik nama awak" "wahh sedap nama" dll.

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
dengan mak.ayah saya agak garang.
tapi skang dah tak garang sangat.
even camtu still sayang dua2.mama & papa :)

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
nak jumpa milo ventimiglia.wahh.melting japp.haha..

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
absolutely.manual tau tak.semua sebab machine kat dapo tu wat hal.
tetibe emo jek bile ckp sal washing machine.haha..


12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
nak pegi semua pantai yang ada kat Malaysia.wahh macam dah lama je tak sentuh air pantai.sob3.

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk!qila sila peluk saya sekarang.haha..

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
best writer.tabah.tak reti masak mcm saya.hahaha (gelak dengki).
jgn mare cik qila ;p

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
1) baby acer yg byk berbakti
2) mr bear
3) sling bag saye
4) jam tangan biru
5) miss sony yg slalu didera

sib baek aku bace qila ckp ape perbezaan soklan ni n soklan 1st tadi.
baru jek nak marah.hahaha..

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar
1) selamat malam (version incik mumu)
2) broken arrow pixie lot (mendalam!)
3) who you are jessie j cornish (nice lyric)
4) perfect two auburn (sangatt comey!)
5) kau ilhamku (lagu bersejarah)

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
24 Ogos 1989.alamak kantoi di situ yus da 21.wahh tua kah?
tahun lepas kira 2009 lah kan?sambut kat pondok berjasa kat apartment bwh ni haa.
diorg wat surprise.sangat terharu dan hepii siap dpt secret recipe di muka dan di baju.best3 :)
thnx kawan-kawan!

18. 5 orang blogger yang korang nk tag :
asik qila je tag aku.bila aku lak nak tag qila ni.haha..
oke.sy nak tag incik mumu. cik fatin. cik aida. incik nazry dan cik una.
ringankanlahh tulang korang menjawab tag ni oke.

cik yus ada date ngn cik fatin.nak p mandi.byee!


4 comments:

qila~ said...

haa skrg qila da reti masak, dok umh katekn..tp rhsia,jgn gtau dak umh sy ;p

yusrianna said...

wah wah!
sem depan cop bile turn giliran masak yus nk dtg.yeay!hehe..

Nazry Iskandar said...

yusrianna kembar kepada mohd yusri. haha.

ok cik, nanti saya jawab yew!

yusrianna said...

xbape nak kemba la.
yusri gile.aku tak.haha..

haa bila nk jawab ni haa??