December 17, 2010

new one.



haaa.cuba teka sapekah jejaka di atas.
bf baru yus kah?ye betol!
akhirnya setelah beberapa lama heartbroken 
i have a new one!!
HAHAHAHA..
bagi lahh kesempatan aku berangan jap.
absolutely not!even si mamat yang nama dia Garrett Hedlund
ni nak kat aku pon tak hingin aku kat dia.
sebab apa?haa sebab bdasarkan teori yus.
orang hensem nih kadar kesetiaan dia amat rendah ye.
oke dah cukup mumbling ye cik yus.

post ni diwujudkan sebab saya baru sahaja menonton
tron legacy
oke.sangat cool ye.tak tipo nih.
sila ke gsc berdekatan sekarang.
im enjoying my day :))
big thanks to new frens 
miss dashini.miss loshini.and miss syera!
incik muaz.thanks again :)

esok saya keje pagi.sepuloh pagi oke.
sangat teruja sebab dah 2minggu tak dapat jadual keje pagi.
so.semangat yus!!
esok akan senyum dan cakap kat customers
thank you!enjoy your movie!
ohh d3100..bersabarlah yee.
saya perlukan sedikit waktu.
bye readers!