December 16, 2010

past.

suatu ketika dahulu...
satu peristiwa menyebabkan dia menjadi pendengar setia saya.
time passed.and suddenly we fell for each other.
dia jadi chinta hati saya.saya jadi chinta jantung dia.haha..
saya jadikan dia perkara penting dlm chapter hidop saya.
he was d first who made me madly in love wit him.madly!
like in d fairytale..we've been in happy relation for almost 6 months.
dating dan dating dan dating dan bahagia sangat :)
but life is not a fairytale.it will not always end with 
"live happily ever after".
this is real.this is a life yusrianna!


saya ada terbaca "people do change.without a reason.they just do."
and that is just what happen to him.
saya tercari-cari guy yang berjaya buat saya buang ego demi dia.
saya tercari-cari guy yang selalu menjadi pelindung saya.
saya tercari-cari dia even he is just right in front of me.
saya bersabar.saya bertahan.saya makan hati.
sebab sayang nya saya pada si dia.


sampai suatu masa.saya penat sendiri.
saya penat mencuba.saya penat menangis.saya penat menahan sakit.
seorang sahabat berkongsi satu artikel 
"Wahai Sahabatku Yang Kecewa"
buat sahabat itu..saya sangat berterima kasih :))
akhirnya bersama sedikit kekuatan saya buang dia dari hidup saya.
dia bukan lagi fairytale lovestory saya.saya cuba untuk let go.


sekarang..dia jauh di perantauan.keseorangan. 
dan saya risau.untuk ape?bodoh kan saya.
walaupun satu perkara dibangkitkan tentang dia.saya menangis.
menangis bila saya sorang-sorang.
saya tak nak jadi orang yang lemah.
saya tak kan pernah mampo berpatah balik.
sebab itu semua masa silam.bukan masa depan.
kenyataan nya.saya marah.sangat marah.sebab dia buat saya sakit.
dan perkataan maaf tu tak mungkin dapat hilangkan semua kesalahan dia.
jadi..salahkah saya begini?


2 comments:

qila~ said...

jgn kuciwa lg syg :)

x salah pon rse cmtu coz mnusia mmg d'lhirkn punye perasaan kan..
yg pergi mgkin da bkn jdoh..yg dtg n mnanti insyaAllah yg t'baek~

yusrianna said...

amin..
thanks qila syg :)
semoga yus lebih kuat!