December 24, 2010

saya akan!

already decided!
im not going to look into the past.
life move on.jangan ekotkan perasaan.
jangan mengejar bahagia yang hanya sementara.
mahu kah merasai sakit berpanjangan lagi cik yus?
maka nya teruskan ketabahan anda!
yusrianna boleh!yeayy!

for now!masa depan saya paling penting.
saya dah janji dengan diri sendiri.
nak nikon d3100.nak swift merah.nak banglo.
saya nak tunjuk ijazah saya pada dia.
saya nak berjaya walau tanpa dia.
dan yang penting saya nak buat mama papa bangga!:)
saya boleh.dan saya tak kan kalah dengan perasaan saya.
sudah cukup saya rendahkan ego saya dahulu.
tapi tidak dihargai.
saya tak kan buat silap yang sama lagi.
saya terlalu merendahkan ego saya.

buat kamo~
selamat tinggal.have a good life.
carilah masa depan anda.bukan bahagia yang hanya sementara.

5 comments:

Unknown said...

wow..banglo siap...
kna kerja keras la ni

yusrianna said...

hahaha..itu mesti.
skg pn da keje keras tau.

nieja belle said...

yaahhh...itu dia yusss :) xpe2, kalau dia bukan utk kita, percayalah dia bukanlah yg terbaik.. Allah sentiasa berikan yg terbaik utk kita..

qila~ said...

qila mau swift PUTIH..! yeaa,smgt baru,qila pon makin bersemangaaat nih :)

yusrianna said...

nieja : ye.saya percaya Allah sntsa tahu apa yg tbaek buat sy.thnx nieja syg!

qila : dah nk smp phujung tahun ni smgt mkin bkobar qila.hehe..
swift mmg cantek kan!