December 7, 2010

tahun baru.

It was a wonderful day.
cik yus terasa nak senyum sampai esok pagi :))
Walaupon bagi orang laen bese je tapi still nak cakap.harini saya dah berjaya bawak kete auto!
yeayy!!haha..sangat excited.di tahun baru ini yusrianna dapat 1 skill baru.hehe..
biar lahh korang nak cakap aku over excited ke lantak p la.yang penting harini sangat hepi!sangatt oke!
untuk kamo yg penuh kesabaran menanti.melayan.mengajar.menghabiskan masa.duit.tenaga.
million thanks :) kamo yang pertama berjaya buat saya menggerakkan kereta tu.auto ponn auto lah.
slow-slow lah kann.seyes!hepi sangat.
dan sangat2 tersentuh bila kamo membawa saya pergi ke "satu tempat" tu.
million thanks again!kamo sahabat terbaik pernah saya kenali.
buat semua.salam Maal Hijrah


dapat bayangkan tak muka excited yus dpt drive harini.hehe..

3 comments:

Muhammad Muaz said...

I'm wondering one thing .yekew excited mcm gamba tu smlm? hmmm~

97 said...

kalau ko bwk aku...mst tekelua taik aku...ketakutan...haha

yusrianna said...

muaz : excited lby krg cmtu tp segan la nk tnjuk.heee..

emi : haha..aku pemandu bhemah oke.kompem ko akan ase selamat.