October 22, 2010

semoga dan semoga.



kawan-kawan.dah tinggal 2 hari sebelum first paper utk final exam bermula.
sebelom saya stat busy.busy laa sgt kan.hehe..
selamat berjaya utk semua!
utk seme classmates.coursemates.kampusmates.housemates.segala macam mates laa kan.
good luck!good luck!good luck!
semoga semua nya berjaya menjawab final dgn cemerlang gemilang terbilang.amin..
segala salah silap secara sedar or tidak sedar harap dimaafkan ye.
doakan saya berjaya jawab dengan baik juge ye.

mcm scary lak egt hall exam.aduh!
haaa untuk orang yg berjaya sakitkan saya tu.alaa yg dok seremban tu.
kot2 laa awak stalk saya kt sini kan.
doakan saya berjaya jawab final ni yee.saya nak marah awak lagi.
tapi disebabkan saya nak final saya simpan dulu marah saya tu ye. 
semoga awak pun berjaya DUNIA & AKHIRAT.amin...
suatu hari nanti saya janji saya akan berjaya senyum depan awak dan tunjuk segulung ijazah saya!
saya akan tetap berjaya tanpa awak! :)

6 comments:

forever alone said...

awk..sy dok ktn wak.bkn seremban.jgn mara ai yunk ;) (terprasan jap)

yusrianna said...

laaa..sala state ke.
kuantan rupenya.

faten!gotcha!mestii keje awk yg komen anynomous kt post yg share tu kan.kan?

~ninahamdan~ said...

gud luck final!!:)

yusrianna said...

thnx akak.
gud luck utk akak jugee :)
ganbate!

forever alone said...

xde kaitan.hrp maaf :P

yusrianna said...

bohong..
nak kene rotan ni!hehe..