October 19, 2010

kejadian semalam!

ehh sepatotnya saya skang di segamat!rumah yg dirindui.tapi disebabkan keletihan dan tidur yg tak sedar dunia.terkandas lahh saya di melaka lagi.takpe takpe.kul 3ptg ade bas lagiii.saya mestii balik jugak!

kebosanan nak tunggu kul 3 jum denga cite sal all out semalam.semalam dikire last day berjimba sebelum menghadapi final exam yg "ditunggu-tunggu".

aktiviti-aktiviti :
1.  makan claypot kat foodcourt mp.
2.  karok kt mp sejam tpii dpt extra 15mnit sbb abg tu tlupa nak tutop.
3.  say bye bye kat atoy n bf dan ayien n bf.
4.  makanya tinggal yus bertiga bersama seorang photographer & seorang architect.
5.  pegi gsc guna student card tgok cite the other guys.
6.  ke surau sebelum disambar petir.
7.  ke padang dataran.photoshoot.i loike :)
8.  berkejar ke gsc smula.nak tengok endhiran guna tiket com.malangnya sir remy kedekot.
9.  menuju ke kereta memikirkan tmpt makan plg best.
10. menuju ke peringgit dan makan sedapp!seyes!
11. menuju ke morten.photoshoot lagi.i loike :)
12. transfer pix ke dlm external.
13. maka pulanglah kami ke rumah masing-masing.


itu lah sequence perjalanan all out kami malam tadi.sangat fun smpai keletihan yg sgt gila.
tidak dapat menemani apiz my bff makan kerana badan dah kelonggaran.mintak maaf apiz :)
esok kita makan grand2 jumm!hehehe..

tertidur di depan lappy.tiba-tiba seseorang menimbulkan kemarahan saya.mungkin kerana kepenatan saya sedikit emo.maaf dipohon.bagi saya masa utk bertenang ye.

so kene berhenti sekarangg kerana saya sgt lapar.ehh sebelum tu.cite the other guys tu tah pape.
lari jaoh dari expectation kot!kawan-kawan jgn tgok kt wayang, dunlod jek.rugi!rugi!huhu..the rock berlakon 10minit je kott dalam tu.poster muka dia kemain ag besaq.isk!!
ok.stop!

yus.ayien.atoy.
   
ayin & bf artisnya
atoy & bf melatahnya.
photographer & architect
aku model sambilan.haha..
i loike!

1 comment:

Anonymous said...

bagus. =)