October 27, 2010

itu lah saya.



yusrianna seorang yang sensitif.
tapi sedang cuba menjadikan diri berjiwa kental.
yusrianna seorang yang cepat marah.
tapi sedang cuba menjadikan diri penyabar.
yusrianna seorang yang moody.
tapi sedang cuba menjadikan diri penyabar.
yusrianna seorang yang suka buat sesuatu tanpa pk akibat.
tapi sedang cuba menjadikan diri lebih rasional.
yusrianna seorang yang suka jerit bila marah.
tapi sedang cuba bawak bertenang sentiasa.
yusrianna seorang yang suka nangis dalam bilik.
tapi sedang cuba berjiwa kental.
yusrianna seorang yang suka tidur bila bad mood.
tapi sedang cuba kurangkan tidooo.
yusrianna seorang yang suka jatuhkan hp.
sampai hp da jadi kental mcm saya.ehh?haha..
yusrianna seorang yang tak suka orang sepahkan ruang peribadi saya.
nanti saya akan emo sorang2.
sedang cuba bawak bersabar.
yusrianna seorang yang pemalas.ni paie cakap.
contoh die selagi belom last day b4 test selagi tu saya akan rilek.
tapi skang sedang cuba ubah jugak.
no good!
yusrianna seorang yang emo.
nanti sape yang buat silap sikit saya akan marah.
sedang cuba ubah juge.

makanya ini lah perangai-perangai buruk yusrianna.
banyakk betol!sebab tu ramai tacing dgn saya.hehe..
makanya saya ingin memohon sejuta kemaafan pada 
setiap manusia yang pernah saya kecikkan hati nya.
saya manusia biasa yang sentiasa berbuat salah.
mohon maaf dipinta.

mama papa.
adik beradik.
teman-teman.
classmates.
coursemates.
housemates.
soulmates.
exmates.

dan sesape sahaja yang pernah tacing dgn saya.
im sooo sorry oke.
ni maaf datang ikhlas dari hati tau :)

3 comments:

Unknown said...

yus..aku da tukar link blog aku
atishakirastory.blogspot.com
kan kaw buat blog list kt blog kaw en nnt kaw tuka la taip link bru aku sbb nnt kaw tkan msti ak kuar blog aku hehehhe

yusrianna said...

ehh wei nape aku link xleh ponn??

Unknown said...

try search blog aku dlu..da kuar blog aku bru kaw amek link kat address atas skali tu..bru copy ltak kt link
http://atishakirastory.blogspot.com