October 26, 2010

kepanjangan kata-kata.

harini 26/10/2010....harini yus lapar.lapar yg tersangatlahh lapar oke!siap google pix nasi campo lagii.wahhh!sedapnye!tapi tak nak tinggalkan bilik di kenanga ini.saya sangat merindui bilik ni.dah 5hari tak balik tau.jadi perantau di kala exam week.haa tu lahh point yg nak cite harini.dah ramai yang bertanya dan berbunyi.yus tak balik rumah lagi harini?nape ek.u takot ke u nk stadi ramai2?yus nak study group ke kt sane?yus betol ke aku dga ko stadi kt uma org laen?ehh byk laa bentuk ayat nya. tapi persoalan point die same je.


pix xd kaitan ngn post.haha..


haa ni saya nak cite ni haaa..yusrianna ni ada satu tabiat.di kala study week bermula maka merantau laa yus ke mana sahaja yang penting bukan rumah sendiri.bukan rumah yg biasa dijadikan tempat tidur saya.start dari matrik.saya akan stadi kat bilik aida instead of bilik sendiri sampai nnt roomate sy majok sbb lame tak jmp saya.haha..masuk uitm 2 sem dok ostel and still xle stadi uma sendiri.sem 1 di uitm kembara ke rumah anis & ckin.sem 2 kembara ke rumah zati & the geng pula.oke stat sem 3 da dok rumah sewa.still camtu jgk tabiat saya.maka kembara lah saya ke rumah sape ek.tak engat plak.sem 4 kembali kembara ke rumah zati & the geng.dan sekaranggg sem 5 zati & the geng still menerima kehadiran saya.


zati.qila.paie.zaimah.farah.fatin.ohhh korang!terima kasih sangat!sangat menghargai tahu takk.mintak maaf la andai kehadiran saya mengganggu tapi still nak datang juge.sbb rumah korang adelah tempat stadi paling aman buat saya :) dan saya suke tengok korang yang sangat rapat dan sentiasa bersama.ni post ke2 saya cakap saya suka berada di rumah korang.haa terharu sekarang.haha..


berbalik pada point asal.kenapa saya macam ni?sebab nak stadi group?sebab tak suke rumah sendiri?sebab gadoh dgn housemate?ohhh tidak!tidak!saya suka rumah saya.saya sayang bilik saya.saya sayang housemates saya.dan saya tak stadi group pon.stadi sendirian je.soo sebab dia begini.di rumah sendiri.ada bilik saya.di bilik saya ada 1 ruang peribadi saya.di situ tempat keselasaan saya.ada tilam.ada bantal 3.ada bear 4.ada selimot 1.ade meja kecik 1.dan ade baby acer saya atas meja kecik itu.haa lengkap suda ruangan saya.dan saya bole berada di dalam bilik ni tanpa keluar ke mana-mana.itu lahh bahaya nya.bilik ni sangat selesa sampai saya tak kan makan.tak kan mandi.tak kan cari buku.tak kan bergerak ke mana-mana. hahahaha..pemalas kan.iskk!patot takde orang nak.haha..


dan untuk memastikan saya at least dapat 3 pointer laa kan paling penting supaya jpa tak cari saya mintak duet diorang semula.makanya perlu lah saya kembara ke tempat laen supaya nanti saya tidak membuang masa.tidak memalaskan diri.dan paling penting mood stadi akan datang membuak-buak bila berada di rumah orang laen.walaupon nanti saya akan pergi ke depan lappy paie dan update status kt fb selang beberapa jam.walaupon nanti saya akan pergi ke depan tv cari cerita alisa.walaupon nanti saya akan cari henfon saya dan menggangu orang laen.walaupon nanti saya akan bertekak dengan paie utk menghilangkan bosan.TETAPI saya still akan bukak buku dan memberi tumpuan berbanding di rumah sendiri haramm takkan jenguk buku langsung.hahaha..


dan makanya yus dah membebel terlalu panjang.sapa yang baca mesti bosan.saya tak suruh pon korang bace kerana blog ni adalah utk simpanan hari tua saya.bole bace smula betapa sweetnya saya muda-muda dulu.hahaha..
oke sila berhenti sekarang.mandi lahhh yus!bye!

9 comments:

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

xpe awk tue nanti pun sweet jugak. x leh lawan. :)

Anonymous said...

hehe,sungguh terharu sy.. btul terharu..seyes..xpe2 kitaorg time je awk..leh wat kwn gado sy pas paie..hehehe..

p/s:zaty mls nk sign in..so jd la anony..:p

phateen89 said...

terharu lagi...haha...

btw,bgus jg yus dtg umah ni...dismping yus tnya2 org lain,sy pn dgr jg...

so,scara xlgsg,sy pn stdy jg(wlaupn dpan lptop)huahuahua...<<<tipu...

tp dgn khdiran yus mndtgkn mood stdy sy...yela,yus ssh2 dtg umah ni nk stdy,tp sy sndri xstdy...so,tq ye miss yus...=D

p/s: plg ske lau yus dtg bawak nasi lemak...pehhh!

yusrianna said...

zul : nmpk x sy da blushinh ni.haha..

zati : hee..sesuatu yg ditulis yg ikhlas dtg dr hati msti mampo wt org tharu.kan.kan.ehh ayat pujangga lak aku kasi.haha..
time kasih zati :)
jgn boringg tgk sy ye.

yusrianna said...

fatin : ehh kire sy ade mnyumbang jgk laa dgn kehadiran sy ke sana.haha..yus tharu laa cmni.
alamakk baru nk bwk dtg nc lemak.
rupenya da pkul 4.nc lemak da tutop.hehehe..

time kasihh tau korang sudi time sy dtg ke sana ♥

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

smpai tue sy buat awk blushing nnti
hehe :)

yusrianna said...

hehe..we'll see :)

ainasuhana said...

gud luck for exam soon...

yusrianna said...

my exam already started.
nyway thnx :)