October 11, 2010

gunung itu!


sebelom saya lebih busy baek saya conteng kat sini pasal hiking baru2 ni. so pendahuluan nye 8-10 oct iaitu jumaat smp ahad baru ni saya dan rakan-rakan mengorbankan weekend kami utk mendaki gunung Angsi yg setinggi 825 meter itu!seyesly saya tak sangka sesusah itu utk smpai ke puncak gunung!mental dan fizikal diuji. tapi pape ponn still a great experience dan lau ade peluang saya mahu mendaki lagi! sape nak ekot?jumm!!best! special thanks to Aina Husna yg bersusah payah utk mjayakan program ni ♥ thanks jugee utk housemates sayang yg setia bersama sepjg camping ni.ayien dan ain :D dan jugee thanks utk abang2 guider yg sangat membantu menghepikan weekend kitorang :) respek abisla abang2 ni!
"1,2,3,4,5 haaa ni no bape?"
haha..orang tertentu je phm!banyakk pix mls pulak nk ltak.tgok kt fb jela ek.hehe..

sambil menaip post ni dga lagu Dadali - Disaat Aku Mencintaimu kat page una.yus mmg suke layan lagu slow-slow nih.so bile dah layan lagu slow-slow ni bese lah kenangan menggamit.tipo lah lau totally dah lupa.air mata still bole bergenang.tapi dah janji saya mesti kuat.dan saya yakin saya boleh.be positive :) biarkan yg lepas berlalu pergi.saya perlu sayang diri sendiri sblm saya sayang org laen.kannn!


No comments: