February 23, 2011

merepek.

kadang-kadang kan saya bukan seorang 
yang bijak berkata-kata.
kadang-kadang kan dalam hati saya cakap laen 
tapi bila keluarkan dari mulut laen jadinya.
kadang-kadang kan banyak yg saya cakap dlm hati 
tapi tak tercakap dan tak terluahkan.
in the end.saya sorang je tahu apa 
yang saya bebel sorang-sorang kat dalam hati.


kadang-kadang saya nak sedapkan hati 
orang yang salah faham kat saya.
kadang-kadang saya nak explain kat orang 
yang masam muka dgn saya.
kadang-kadang saya nak sangat cakap sesuatu 
supaya dapat betulkan keadaan.


tapi selalunya ia akan berakhir dengan saya berdiam diri.
saya akan biarkan pergaduhan or perselisihan faham 
berakhir dgn berdiam diri.
walaupun kadang-kadang saya tahu 
explanation sgt penting time tuh.
tapi saya selalu pilih untuk berdiam diri.
saya slalu pilih untuk biarkan orang judge saya.
saya slalu pilih biarkan orang terus salah faham.


saya slalu nak sampaikan sesuatu tapi tak tersampai.
sebab tu saya slalu membebel kat belog sorang-sorang.


harini saya rasa nak sangat explain sesuatu.
tapi macam biasa in the end saya just akan berdiam diri.


ni lah entry saya yang paling merapu dan tak faham kan.
biarlah.kasi lah saya merepek sorang-sorang.
oke.bye.


No comments: