February 12, 2011

saya lupa.



"kadang-kadang kita slalu mharapkan kasih sayang manusia sampai kan kita lupa yang Dia sentiasa menyayangi kita. kita sangka kasih sayang manusia dapat buat kita bahagia tapi kita lupa yang Dia yang mengurniakan rasa bahagia tu dalam diri kita. Kita sedih bila manusia dah tak sayangkan kita dan tinggalkan kita sedangkan Dia sentiasa menyayangi kita walaupun kita lupa kat Dia. Kenapa kita nak sedih pada sesuatu yang tak membawa apa-apa kebaikan pada kehidupan kita di akhirat sana?"

hp sony kesayangan saya berbunyi.ada 1 sms dari seorang sahabat setia saya. panjang sms nya.saya hayati satu per satu ayat nya.dan petikan di atas antara kandungan nya. air mata saya menitis membaca sms tersebut.begitu menusuk dalam hati saya.


ya.saya lupa.Dia sentiasa menyayangi saya walaupun saya selalu leka.walaupun saya selalu sebok dengan dunia.tapi Dia selalu ada.Dia selalu perhatikan saya. demi satu kesedihan hati saya hampir lupa yang saya masih ada Dia.saya hanyut dengan kesedihan saya.syukur Tuhan hadiahkan saya seorang sahabat yang sentiasa mengingatkan saya bila saya hampir leka. terima kasih wahai sahabatku.


tinggal 9 jam sebelum saya perlu hadapi test far saya. percayalah sekarang ni zero input yang ada dlm otak ni. tapi saya tak boleh putus asa. gunakan masa yang ada. yusrianna kena kuat. ya!saya yakin saya boleh.semoga berjaya yusrianna!:)


2 comments:

SyahidaMaulot said...

dont think about it much.. u deserve the best in ur life, u muda lagi... live ur life while ur can ok..

yusrianna said...

i will.
thnx a lot syida :)