February 11, 2011

cuba.

you are totally broke my heart!
perfect.of cos not me.
you're hurting me!for the millionth times i guess.

esok ade test.saya pandang buku.saya tgok fon.
saya cuba pandang buku lagi.
kosong!
saya tensen.saya tengok folder2 pix dlm lappy
yang selama ni saya hiddenkan.
oke fine!saya lagi tensen.
saya pk byk mende.subject far dah jaoh melayang.
saya tutup buku.saya tekan keypad hp sony yg da nazak.
saya ulang baca mesej yang sama berpuluh kali.
air mata yang saya tahan jatuh jugak.
dah puas nangis akhirnya saya pilih untuk tido.
itulah saya!cara terbaik untuk hilangkan tensen ialah
tido!dgn harapan bukak mata sakit tu hilang.
masalah semua selesai.of cos tak lah kan.







kamo kata saya tak mencuba.
ye memang!sebab dulu saya dah puas mencuba.
saya dah puas mengalah.saya dah puas bertahan.
sekarang saya nak kamo buat apa yang saya buat dulu.
fair enough kan?
baru uji sedikit kamo dah menyerah kalah.
ketahuilah apa yang kamo rasa sekarang.saya dah rasa dulu.
salah ke kalau saya nak tengok usaha kamo?
salah ke kalau saya nak kamo rasa apa yg saya rasa dulu?
salah ke kalau saya simpan lagi rasa marah?
sebab kamo tak dapat bayangkan sakit yg saya rasa.
kamo bebas membuat pilihan.
untuk kesekian kali.kamo boleh buat apa yg kamo slalu buat.
pergi.

2 comments:

miszpy said...

haa , apesal nie ?

yusrianna said...

complicated laa puspa syg :(