February 15, 2011

akhirnya :)



kenapa saya begini?
saya pun takde jawapan untuk soalan tuh.
im sorry if im hurting people around me.
that just me who dont even know myself anymore.


Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah 
nasib sesuatu kaum sehingga mereka 
mengubah keadaan yang ada pada diri mereka sendiri.
Surah Ar-Ra’d (ayat 11)


anyway.walaupun mood tengah tak stabil 
tapi still nak share great news :)
saya suda berjaya capai impian saya yg bertahun itu!
alhamdulillah....
saya da dapat nikon d3100 saya.suke!suke!
malangnye lepas ni makan kene ikat perut lorh.
padan muka ko yusrianna!tapi takpe.still saya hepi!:)


kucing ni nmpk ensem.hahaha.gile!














harini nak pegi bersifukan incik zul si pakar cam itu.
tapi malangnya sangat malas keluar dari bilik ini.haa cmne ni??
cik atoy mesti da menunggu mau mkn kebab.hehe..
sesape tolonglah bawa saya keluar dari bilik nih!!
isk2!ape nak jadi nih.


Note to Self : Don't Worry. If it's supposed to happen, It WiLL!


No comments: