February 1, 2011

itu hp aku!


hp aku so suka hati aku lah nak pegang ke hape.
rule yang tah pape je!
ye memang!saya suka ekot kepala saya je!
saya memang tak bole denga arahan!
kalau arahan tu datangnya dari manusia yang tah pape!

makanya resign is the best solution.
so berbahagia lah mereka-mereka yg sememangnya 
sedang tersenyum setelah berjaya sakitkan saya.
takpe.harini hari awak.saya akan diamkan je.
hidup ni macam roda.
saya janji suatu hari nanti saya akan
 berpeluang berada di atas juge.

facebook status : jangan berlagak sgt dgn pangkat yang kita ada.bila-bila masa je nikmat tu Allah boleh tarik.

2 comments:

Muhammad Muaz said...

hehe..psl hp rupe nye..g blk segamat tenangkan fikiran lorh..btw,nseb bek i x edit pix ni dlu..haha

yusrianna said...

hehe..pjg cite nye tau.
kali ni btol2 marah tau.
u edit jela kite tgk which one better.hehe..