October 2, 2013

Trick Art Museum@i-City

gamba-gamba kt bawah ni diproduce 8 bulan yg lps.
baru nk up kt entry blog sbb tetiba muncul mood nk aktif blog smula.
plus aku tengah belek2 gamba lama sbb nk wt photobook.
so jmp gamba2 ni rasa nk huplod plak.

ni lah trip ke i-City, Shah Alam.
puiii! trip la sgt. 5 hari seminggu aku dok melangkah masuk icity ni haa.

welcome to Trick Art Museum!
berbaju kurung bersopan santun. hihi
 kakak2 baru balik keje ok.

eh lupa nak inform. nak masuk trick art museum ni rm5/entry je.
so sesiapa yg kaki bergambar tu aku sarankan korg bgambar kt cni jela
drpd bgambar kt lampu2 icity tu.
tapi taktau la lau lps 8 bln icity ni cekik darah naikkan harga kann.

jom posinggg!

baru je lepas mngaku sopan santun tp 
gigih aku memanjat nk posing pny pasal kan.

opssssy! :p

muka kemain seronok tarik seluar orang.
HAHAHA

aku sambutttt!

mirror reflection.
sama tp xserupa.

nampak x muka penyayang aku tuu. 
nampak! nampak! hahaha

curi jgn xcuri oii.

stuck in a balloon.

nak kena ngap ngn buaya expression gitu je kan.
spoil yus spoil!

berebut duit ngan si sotong gergasi.

nak menari zapin kot ni.

my cute chubby gf! hihi

i loike colorful umbrella ni!

dont kill me plsss~

cheating!

look at each other.

ju on bila dah tua. hahahaha

stairway to heaven.

hold my hand wa!

here come my heroes. lyda nk terbako pn sengih lg kann.

fuhhhh penat upload gambo.
ni pun 30% je aku upload.
so sape nk dtg icity jgn mintak discount ngn aku ye.
sbb aku bkn keje ngn icity pun.
ofis je menyewa dlm icity tu haa.
even staff icity pn aku rasa dorang xdpt disc pape.
icity kedekut gilesss kot.
baru2 ni bukak red carpet museum plak. rm100++/entry.
gile kauu! mmg aku xmsuk la kan.

ok sekian. bye. assalam~


No comments: