October 8, 2013

Bowling Tournament


one more update for back dated event.
bowling tournament company tmpt aku keje.
lokasi nye dkt Space U8, Shah Alam.
nama comp xle state kt post ni 
kang sejarah berulang plak.
google je nama company aku tros kua link blog aku ni. haha

event ni bln februari haritu.
kira masa tu baru 3 bln aku keje comp ni.
overall aku mmg have fun lah sbb
officemates kebanyakan 1 kepala.
ramai staff perempuan bujang. so nk enjoy tu senang. haha

lets introduce my members of sport house "green hornets" !
kelassss kau da mcm bdk sekolah nk rumah sukan bagai.
takpe yg penting having fun!

second team "red monsters" !
ceo yg hujung belah kiri tu.
he looks young okk. umo dia pnc xle disclose. haha

third team "mighty yellow" !
ni ahli mcm xcukup je ni.

last team "blue dragons" !
ni pun sama ahli ramai missing in action. haha

setelah menelek-nelek koleksi gamba event ni
aku dgn baik hati nya kumpulkan gamba2
skill budak2 ni baling bola boling.
tadaaaaaaaa!

ni namanya bajet professional.
nasib baik mmg hebat main boling. asik strike je.
stressss aku!

ni skill nak terbang di awan nano.
lau empunya diri baca ni naye aku. hahahaha

that is soooo me.
baling dgn penuh tatasusila. biasa lah perempuan kannn.

ni skill nk menari ni.

fatin si kecik2 cili api
sgt pandai main boling.

tangan tu mcm org OKU aku tgok.
maybe mmg OKU kot?
statement cari pasal lg nii.

perempuan mmg begini.
sopan santun baling bola tu.

semangat ni semangat !

ok no comment.

haaa ni bukti gamba aku dianiaya.
sorang2 je perempuan kt 2 lane tu.
mmg score aku plg hancusss la kan.




ok lah till next update.
daaaa !
assalamualaikum~


2 comments:

Yasmint said...

skang ni ada yg tak bujang gak 1 kepala ngan ko tau ;) huhu

yusrianna said...

ada2. kwn xbujang 1 kepala ni best mcm2 soalan aku leh tnya. haha