October 8, 2013

Wedding Kak Nad


disebabkan mood berblogging aku dah dtg balik,
aku pn decide nak update balik back dated events kt blog sawang ni.
yelahhh diari online simpanan hari tua nnt kan.
skang semua hujung jari je. diari pn nak online kann.
kelassss kau yus!

so event terpilih kalini
wedding kak nad 31.08.2013 :)
congratulation againn pengantin lama. kihkih

gamba ni curi kt fb je.
masa tu pengantin bz xsempat nk snap byk sgt.

bersama akak-akak BACC uitm!
dlm gamba ni ramai bride-to-be.
aku tgh tggu kad dorang smp je ni. haha

yg incik amin & si akim pendek tu 
ape la yg dorang dok gelak sgt b2 tu.

turn aku lak gelak sakan. haha..
ni je pix yg ada. pstu aku da berlari balik
sbb ada aktiviti lain bersama incik amin.

ok till next event update plak ye.
event sgtttt.


No comments: