October 6, 2013

Walkhaton

 ok sambung upload gambar walkhaton kt putrajaya smlm.
World Hunger Relief 2013.
berpeloh okk aku jalan. padahal 5km je.
sempat bakar cal 2 biji karipap je. hahaha

sampai sana dah kul 5 lps tu siap2 tuka baju,
apa lagi snap snap snap!
time ni tetiba aty shakira shabri muncul.
tu yg pakai spec kt blkg tuuuu.
menjerit jap aku. hahaha..

kak mimi & risa.
suka pix ni. bounding love mom & daughter :) 

ni pun nk bounding love gak. hahahaha..
suka buli aku yg ketinggian comel ni kan.
jgn terpedaya ngn gamba ni. xdela setinggi tu pn incik amin ni.
saja je jengketkan kaki nk bg aku nmpk lg rendah.
dengkiiiii !

G I V E
and help save lives.
amazing charity walk!

anak sedara incik amin xpuas hati baju dia mintak abis size.
ni lah penyumbang size dia abis.
budak kecik pakai size budak besa. hahaha
dah mcm baju tido haaa.

tirah beberapa cm je lg nk sama tggi ngn moksu dia ni.
tskkkkkk! sedih btol.

from left kak ja, kudin, naqib, abg bar,
yussss, risa, incik amin & kak mimi
takde dlm gamba dila & tirah.
 they're such a lovely family.
one day will be part of them.
insyaAllah...

yg kat belakang tu mmg overrr.
dahla dgn handbag aku nye. hahaha
btw setiap 10 minit berjalan kitorg stop amik gamba. 
mmg last trip la smp garisan penamat. haha

next year join lagiii.
goodie bag dia mcm2 ok dpt.
baju pn cantik, material kain jersey.

so next tesco walk this nov maybe?



No comments: