March 30, 2011

keluhan.



Dah lepas satu beban. minggu yang sangat memenatkan! rasa mcam life aku kat kampus je skang. pagi sampai malam kot menetap kat kbm tu. badan letih. otak takya cakap lah kan. tetibe rasa macam ni 1st time aku busy dgn stadi.hahaha..slalu final pon aku x mcm ni tau.tp disebabkan cuba bagi yg terbaik buat ahli group yg laen so berkorban lah perangai aku yg suka ke sana sini buang masa. thnx to masitah dan ahli yg laen! good job guys!:) 


pagi tadi ada career talk for accounting student. notis state yang program stat 8.00 pagi. malangnya aku satu umah ni kul 8.40 baru bangun. haaa bgun2 ape lagi kelam kelibut laa seme kan. capai tuala dgn bju kurung msg2 xiron lagi.fuhh! tapi si budak nama yusrianna ni kan smpat ag bukak fb update status.hahaha..akhirnya kul 9.15 baru lah kami-kami seme ni sampai. beselah bajet vip kan nak dtg lambat.haha..


so tak nyesal laa attend seminar ni tadi. even ada time yg aku trtido tapi dapat jugak laa input kan. so sepanjang career talk tu mmg panelist seme asik sebut sal communication skills. wahh!!diorang buat aku neves kot. communication skill aku mmg tahap kritikal pnya. kurang konfiden utk speak out. yang aku tau ketawa. hahaha.. tapi tu lah kan skang kene stat pk sal keje sbb aku bakal graduate dlm masa setahun je lagi. sila improve communication skill anda ye cik yusrianna!


Do remember 2 things in life : 
1. If you're born you'll die.
2. As long as you live, you'll pay tax.



sala satu kata-kata panelist yg melekat dlm otak aku. 
oke cukup laa bebelan anda harini. saya ada date ngan cik fatin. bye!


No comments: