March 10, 2011

kembang sgt ke??



ada manusia cakap aku nampak kembang dlm pix nih.
hahahaha..
biar ler.hati senang gemok ler.
tapi tak senang mane laa kan.
pape pon life will be better tomorrow :))
kan qila kan?

nasihat ikhlas untuk kawan-kawan dan 
untuk diri sendiri juge.
hargailah apa yang kita ada.
sebab kita ni kan bila ada depan mata.
jarang nak hargai.
nanti dah takde baru terkenang-kenang.
kan paie kan? :)
haaa baya sepulo sen sbb aku letak name ko dlm belog aku.
hahahahaha.
oke post merepek.bye.

4 comments:

qila~ said...

ye betol tu cik yusrianna...! :)

aku rse pic ni wat org nmpk pndek (mcm paie slalu wat kt aku) tu yg nmpk kembang,haha..

yusrianna said...

hahahaha.sbb tu paie suke ckp org kembang.
aku egt!aku egt!pix kt karangkraf die wt pix ko npk pdek.hahahaha.
akhirnye ade gk org nk sdapkn ati aku.thnx qila.hehe...

Unknown said...

mmg kembang pon...

yusrianna said...

oke fine!sedar =.=