March 25, 2011

baru dan baru dan baru.



ehh new layout!new header!
haa korang pasan tak belog aku bukan lagi putih plain je.
kan dah berjanji nak mulakan dengan semangat baru.
so kat belog pon mesti laa baru kan.


Telah tertulis suratan nasibmu
Derita buatmu ada hikmahnya
Terlukis senyum di bibir lesu
Tak siapa tahu hatimu



tak siapa tahu hati saya.
banyak sangat konflik dalaman nih.hehe..
pape pon bersama semangat baru dan azam baru.
i know i will be just fine!:)


banyak lagi perkara perlu difikirkan.
semalam akak sayang saya berpesan...


apa yg akak alami baik masalah atau tekanan,ni juga yg akak pegang wat azimat "jika Tuhan tidak memperkankan doa kita,pasti ade sebab atau hikmah yg terkandung di sebaliknya,boleh jd ia adalah lebih baik..yg penting skang abihkan study ngan cemerlang dan kita berusaha menyenangkan ati mama...


ye!saya ada keluarga yang mengharap pada saya.
terlalu besa jasa mama & papa.
insyaAllah saya akan berusaha 
demi mereka-mereka kesayangan saya ni. 
















and for you guys! sorry i cant make it today.
got important test tomorrow.
just enjoy your day.
insyaAllah ada masa, panjang umo
kite kumpul ramai-ramai lagi eh :)
untuk yg terasa hati atas ketidakhadiran saya harini..
sorry from the bottom of my heart!
have fun guys!


and wish me luck for my test tomorrow.
oke bye!


No comments: