March 12, 2011

boring dan boring dan merepek.



harini sangat boring.so stat la habit aku tulis pepanjang.sila jgn bace lau malas ye. kebosanan tahap kritikal dah. sengsorang kat umah. weh! bole gile aku camnih. dah la streamyx lembab mcm sipot. online pon tade mood. 


siapkan ujian lisan Arab jap pstu layan Crazy Little Thing called Love. haaa hasilnya menangis sengsorang tgok muvi ni. isk3..bese lah ppuan hati tisu kan.


dan skang aku di depan baby acer ku merepek sengsorang di belog. saya nak setadi maf tapi aduhh kemalasan yg tahap gile-gile punya. dahla tutor die tak pena buat. dlm kelas keje bergosip.isk3..bile nak berubah nih yusrianna!isnin selasa test tahu tak!!


actually tak saba nak tunggu rabu nih. khamis 3 kelas bakal tidak mhadirkan diri bukan ponteng eh. saya nak balik kuantan! abang saya kawin!yeay!! suddenly got excited sebab nanti seme adik beradik yg seingat saya dah lama tak kumpul ramai-ramai. rindu suasana meriah famili ku. 














nih pix baju yg aku beli kat mc 7 pasang kot. semata-mata nak sama di majlis nanti. slalu nye aku plg tak suke nak pakai baju sama-sama nih. tp kali ni mcm best plak ramai2 adik beradik pakai baju sama.heee..


for my brother...da ready ke nak jadi ketua keluarga? mesti excited nih kan kan. pape pon semoga abg bahagia slalu. amin... sayang abg!and congrates of coz!:)


rasa macam nak pegi tengok hikayat merong mahawangsa. tapi malas nak kua sbb nanti lau dah kua tak engat rumah dan tak engat test yg bakal menanti. so should i or shoul not? tapi lau dok umah pon bukan aku setadi sgt pon. adeh! konpius jap.





haaa satu lagi korang kene tgok vid ni. sangat dan tersangat comey. cik fatin laa yg kenalkan lagu nih time g karok mgu lepas. lagu nih da lame tapi aku baru tahu tapi takpe still suke! comey mcm cik yus. opss! salah plak.hehe..


untuk seorang kawan saya yang jaoh membawa diri sekarang.. im sorry if im hurting you. never meant to. im not ready. just be safe. take care.


nyway sgt takot psl earthquake kt japan tuh. aku sangat dekat ngan selat melaka kot.oke dah panjang sgt nih.bye!


No comments: