August 14, 2009

award from ieda si shumell..


nyatakan 5 fakta menarik mengenai pemberi award ini

1- sgt comey of course
2- hepi go lucky..asik npk die snym je =)
3- si pandai..highest gpa kot
4- ieda+azri=?? hehe..
5- die sgt rajin update blog

setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

1-xley dok diam lau xde hp..
2-sgt bad tempered..pantang dikaco, siap r ko!huhu..
3-malas stadi..sgt2 mls.
4-sgt shuke korean n japanase movie n drama.best woo..
5-xske pindah segamat..nk kuantan!
6-ayien..atoy..my best buddies!p.i.c.
7-tulis blog ikot mood..lau mls bia je bhabuk bak kate azri.
8-jalan kaki dri uma sewa smp kampus.20mnit au!
9-very2 sensitip...
10-sayang Mohd Sharul Izwan!

anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya,dan describe tentang mereka

1-ayien - best buddy
2-atoy - hepi tree fren =)
3-una - sgt saba n rumate ku syg..
4-paie - rumate yg ske perang mulot ngn aku tp ttp syg..hehe..
5-fatin - classmateku yg sgt sopan.
6-ain - si sabar & rajin.
7-nazry - dak dais yg pening.huhu..
8-tony - senior yg rajin mengomen.
9-sape2 jela....
10-xtau...

6 comments:

aurox_3d said...

oit....nape ader nama aku skali hah??? nak kene goreng ko ni..ihik2

beliau rajin updated blog?? peliz r ok...same je cam tuan punye blog ni....bersawang blog korang tinggalkan...hehehe


-xske pindah segamat..nk kuantan!

segamat x da megamall...hehehe

9-very2 sensitip...
sensetip ker??? wink2....xbrani r nak kaco ko da...tssssk

The lady said...

ehem22...
haha..

Anonymous said...

npe msti ade nme si tembam sowg tu...
hukhuk..
=ape ea??
hakhak..

yusrianna said...

azri : aku lau digoreng xsedap au.
so bek ko goreng org len je.hehe..aku bg glamor name ko..jgn r mare.huhu..

at least rajinla jgk dri aku ni.haha..

segamat mmg xd shopg cmplex lgsg k.
uwaaa..tensen2!!

ko xknal aku ag..org yg dkat ngn aku je tau sejaoh mne kesensitipan aku 2.so beware k.haha...

yusrianna said...

una : ehem2..ehem2..ehem2.
hahaha...

ieda : =?? knela tny tuan pny bdan.haha..

fana said...

nak ehem2 jugakkkk!! haha