August 18, 2009

COMEY SGT2

Yus da de anak jgn xtau ye.hehe..
tp anak sedara la.
aku xkawin ag...so anak kandung tgguuu dlu ye.hehe..
saje nk tnjuk gmba2 anak sedara aku
yg comey cam mak cik die ni.huhu...
name die NUR AZIRA NATASYA

ni gmba 1st day die lahir...
scan baby boy..kua2 upe nye girl.hehe..



sonoknye die tido..shomel!!



sian die..nyamuk 2 jaat.
abis da bintik2 merah.



pandang pe 2 smp senget2 mulot..huhu.



dak kecik ni xley tido lau xde buai die.



amboi.suke nye die..



berseni x gmba yg aku amik ni?huhu..



bear comey ni aku yg adiahkn.hee..



dah m'besar..die suke walker die ni.
laju je gerak sane sini.



bawu pas mandi..
comey kn?kan2?



suke gmba ni..sgt2 shumell!!


die da pndai mkn biskut sndri..
faveret die biskut marie.hehe..


latest pic..da 8bulan.sgt tembam.
dpt walker bawu..heee.


best pic nila..
azira wit her aunt =)
heee...
rindu nye kt si kecik ni.



seme gamba2 ni aku amik sdri kecuali yg 1st kelahiran die 2.
laptop aku de lby krg 500 lby gmba die.
bawu 8bulan.hehe...


9 comments:

aurox_3d said...

tgk gambar budak ni, teringat kechomelan aku time kecik2 dulu...lalalala

ain yg bengang said...

comel giler dia... bwk blk melaka la yus anak ko 2. hehe

yusrianna said...

azri : 'kechomelan aku time kecik2 dulu'
aku agak konfius dgn ayat ni.
cam TAK je.haha..

ain : lau sy bwk blk melaka die ngis mtk susu kite nk bg pe?
air sejuk dlm peti?huhu...

aurox_3d said...

hehehe...btol gaks kan....xkan nak suh yus jadi ibu tumpang kot...ahak2


sangat best r...kasi je vitagen..trus senyap die

yusrianna said...

ibu tumpang cmne lak?
ibu susuan aku tau r.huhu..

xla..bg nestum.
vitagen xbgs..

lumut said...

comel2...
rse nak picit pp tuh..isk

aurox_3d said...

huhu..rase cam nak pelempang je



bukan baby tuh, tapi orang yg amik gambar tuh...

lalala

yusrianna said...

lempang la lau berani..
aku gtau kt seme org azri kan.....

lalalalala...

Sharul said...

Lalalala..awak..sy tak pena ag jumpe dak kecik nih..duduk je dekat umah..hahaha