August 18, 2009

ketinggalan quiz maf

Nak dijadikan cerita aku demam, batuk n selsema..
suhu bdan 38.5 je pn.lum kritikal ag kn.hehe..
tp riso gk aku sbb de simptom2 h1n1.
mak aku pn asik bising je suh g cek darah.
riso sgt anak kesayangan die ni sakit.

aku OK lg setakat ni.demam pn da kebah cuma batuk je xbaek2 ag.
selsema pn xilang ag.
malasny nk mkn ubat.xsedap!!

semalam aku xdpt amik quiz maf325.xg klas.
adoi..nnt kena jwb sorang2.xbest nye!
egt nk gagahkn diri gak g amik quiz smlm tp sgt xlarat.

tangan aku lak abis merah2..xtau la alahan ubat ke ape.
tp stat aku mkn ubat la asik gatal je.
abis merah tangan aku.

TENSEN!!TENSEN!!
nak balik segamat..nak jmpa mak aku.
uwaa!!bile nk hari Jumaat ni.
nak balik..nak balik..nak balik..

2 comments:

Nazry Iskandar said...

jage diri wei! pakai tpoeng naruto gi klas.

yusrianna said...

baek!
dun wori..da kene kuarantin kt uma smp jumaat.
so..topeng naruto xperlu lg.huhu..