May 16, 2011

truth.


tell the truth if not 
others will tell for you.

and this is so true. buktinya apa yang jadi kat aku harini.
rahsia yang dah setahun lebih last2 aku tau juga.
sebab apa. sebab bumi ni sfera kan. 
pi mai pi mai. tang tu jgk!haha..
bile pk balik lawak pun ye jgk. adeh! 
tak sangka pun ye jgk. adoi!
yang penting skg ni aku rasa nk gelak kuat-kuat! 
hahahahahahahahaha.

oke dah! dah! sila benti meroyan skg.haha
dan kadang-kadang ada jugak kebenaran yg menyakitkan.
diri sendiri pun tak lepas dari menipu kan.
mende yang lepas. dah jadi pun. 
nak marah takde faedah nya lagi.
so apa yang kite bole buat 
pk dalam-dalam apa motif or apa sebab orang tu menipu..
then amik pengajaran.
jangan la dok buat mende yg sama plak.
dont make the same mistake twice.
if u do, its no longer a mistake but a choice.

t mesti ada yang ckp cmni.
"eley yus ckp pandai lah.ko pun sama je menipu"
yes!i admit it.
cos im not perfect.
but im trying to be a better person.
saya tulis kat cni pn sebab
nak ingatkan diri sendiri.

oke nak wat next entry.
bye!

2 comments:

fana said...

aku tau pasai paaaaa!!!

yusrianna said...

hahaha..yus tertipo.sib bek ade atoy!!