May 26, 2011

adeh!



malam ni balik melaka. kemas segala macam harta karun yang tinggal kat kenanga tu. esok tengahari abang n kakak ipar ku datang menjemput. ehh jap jap. kakak ipar baru saya da pregnant. hooray! bertambah laa lagi sorang anak buah cmni. suke!suke!:) dalam kepala ni tengah merangka masa depan sepanjang practical nnt. boleh tak lau nak cakap saya menyesal plih kuantan sbg tempat practical. sigh~ saya ada masa sebulan utk tuka tempat practical. so skang ni tengah pk patot tuka ke tak patot. lau tuka leceh byk mende nak kene buat. agpun saya ada reunion bulan 7 nih kt phg. dahla event planner. adeh! lau tak tuka ase macam berat je kepala otak nk menetap kat sana tanpa parent di sisi. byk betol masalah yg jadi. why life is so complicated..... tengok tu! mengeluh lagi. mengeluh tu tanda anda tak bersyukur yus. so tabahlah. apa pun jadi jgn tunjuk yang anda lemah. yus mesti kuat! mesti boleh pny!:) 



Jangan sesekali mengeluh atau menyerah kalah dengan ujian yg kita sedang hadapi,
sebalik nya sabar&tabah lah menghadapi nya kerana itu peluang kita mendekatkan diri
kepada-Nya.
what ever happen in your life right now,i will always pray for your happiness.
I know you're strong person ! 

thanks muaz. thats help me a lot :)



3 comments:

Ilham11 said...

sejak biler ko jd kuat smgt ni yus?haha

yusrianna said...

hehe.sejak meninggalkn bangku skola.ko xbaek tau gelakkan aku.haha

Ilham11 said...

ne ader gelakkn ko..haha