May 2, 2011

its you.



special post for my best friend ever kat melaka nih.
sempena 2 minggu saja lagi saya bakal meninggalkan melaka.
so saya nak wat entry khas untuk si sahabat ini.
saya bakal meneruskan perjuangan saya di pahang.
dan kamo bakal meneruskan degree kamo di melaka.
take a good care of yourself oke!:)


million thanks for all that you have done for me.
the pendant. the yummy cookies. the special songs. 
ice-cream. your jersey wit the no of 24.my birthday!
the handmade crane i gave dat you bring everywhere you go. 
and your blog full with my stories.
there are a lot more. too many!
penceria. penasihat. peneman. penyelamat.
ikhlasnya anda kadang-kadang buat saya menangis.


tapi saya bukan sahabat terbaik kan.
saya mendiamkan diri. saya tiada bila kamo kesedihan.
saya tiada bila kamo kebuntuan.
dan kamo sentiasa ada bila saya memerlukan.
tanpa mengharapkan apa-apa balasan.


just to let you know. 
even we're thousands of miles away after dis.
my pray will always be with you. always!
good luck with your final exam. good luck for your degree.
and good luck for everything you do!


thanks muaz!:)














4 comments:

Nina Adzem said...

wohoo cinta berputik ??? hehhehe

yusrianna said...

bace btol2.sahabat.

Nina Adzem said...

a.k.a cinta :D

yusrianna said...

shut up laa u!haha