July 31, 2010

b.e.a.r.


ok harini yus bosan.tak tau nak watpe.
idea tulis blog pun kureng.
tp xpe..arini nak cite sal teddy bear.
haaa..kebanyakan girls laa kn mmg suke teddy bear ni.
tapi tak semua la..ade jugak yg tak.
yg penting cik yus mmg sukee teddy bear.
teddy bear yg comey & bulu lembut.
sedap nye wat tido.hehe..
orang ckp girl yg suke teddy ni cam girly ckit.
tapi aku ase tak pon.
aku TAK girly pun tapi aku suke.
sebab nya bear adalah peneman tido ku.hehe..




setelah digoogle..haa besar kot bear ni.
comey jee dak tu berada di pelukan bear nye.uhukk.
tapi bear ni wane die xcomey.
ape coklat burokk je.



haa..yg ni tersgtlaa comey.
aku sukeee.hehe..
aku nk tiru dak ni r.
bwk teddy bear g bersiar2.haha..
comey2..

ok nak beli yg besar tak mampo.
yg kecik pon cukupla.
nk tmbh ag koleksi teddy aku.
t ley adiahkan kat anak2 aku.haha..
merepek dah.
ni seme sebab aku tersangatlah bosan.....
arg!!
ok cukop!stop writing now!
daa...

2 comments:

The lady said...

amboiiiiiiiiiii besar nye teddy bear dia. seddap ni bueat tido, memang tak bangun terus gi klas nanti !

yusrianna said...

mmg tak pgi2 da kls ib.huhu..