July 18, 2010

saya rindu sekolah.





ok hari ni tibe-tibe saya sangat merindui 
teman-teman sekolahku dulu.
sekolah sangattt seronok!
sape sokong??angkat tangan cpt!hehe..
dulu time skolah xsabar nak masuk U nak keje.
tapi skang sgt merindui sekolah.
time skola dlu hepi je :D
setiap hari suke je pgi skola walaupun.....
aku la org terakhir smp kat pagar skola tu.
disebabkan umah aku sebelah skola je.haha..
tghari tdi upload 1keping je pix ngan besties kt fb,
disebabkan permintaan tinggi upload la lg byk2.
hahaha..laku kan.
dulu time skola aku de geng.8org ppuan.
ni bkn geng gangster..ni geng bdak2 baek.hahaha..

3org ni adalah yg plg rapat ngan aku.
dayah..tqah & fadzillah.imy all!!
seme rasie aku dlm tgn diorg.hehehe...
sape nk tau g tny diorg.tp xbole!!
sbb sahabat akan simpan rasie sahabatnye.kan?kan?

haaa 7org ni lah yg sntiasa bersama aku zaman muda2 dlu.
zaman skola..tp skg muda ag au.hehe..
siap ade name au "hawt cheeky crew".
haaa..bguss kan.bile egt blik klaka lak.hehe..

haa cube korang teka nape aku ilangkan wane pix ni??
haa..teka cpt.tekaa.hehe..
sebab muke aku time ni gelap gile.
cam org baru blik berjemo kat pantai.haha..
dulu time skola aku sgt itam+gemok.
eh skg pn gemokk ag tp tak la mcm dlu.
xcaye tny membe2 aku seme ckp aku da kurus ckit.
lalalala..bangga lak.haha..

al kisah nye dulu aku aktif gak lak kat skolah.
sebab tu yg itam tu.hehe..
siap dapat anugerah WARNA SEKOLAH ag time hari anugerah au.
dpt anugerah tu sebab aktif akademik n koko.
bguss kan..hehehe..
dan xsangka gak aku dpt best student tahun tu.
result xla gempak mane pn.
tp disebabkan aku skola harian biasa je so senang la nk dpt title tu.
eh xbaek laa..sekolahku kebanggaanku.
i love yuu smk paya besar!!
rinduu rinduu

cantek kan??

No comments: