March 9, 2013

Parklon Play Mat discount 20%



Since aku peminat setia tudung bawal Mulawa Fashion, aku nk promote lah grand opening subsidiary Mulawa Fashion iaitu Mulawa Baby and Kids - Parklon Play Mat. subsidiary oke. kelasss kau jah! haha.. the grand opening will be 12 am tonight. so dah nama grand opening ofkos ada promosi kann. 















20% off for first 50 customers ONLY! eh eh lupa nk mention dia jual produk apa. Mulawa Baby & Kids ni jual parklon play mat. so sila rujuk contoh2 di bawah ye.





so pada siapa2 yg dah ada baby dah boleh jenguk2 fb page Mulawa Baby & Kids ye. Boleh jgk pada sape2 yg nk belikan hadiah utk newborn anak sedara ke kwn baru dpt baby ke. Hadiah play mat ni mmg sesuai sgt lah kan. 

dan untuk peminat tudung bawal mcm aku ada promosi hebat dr Mulawa Fashion sempena grand opening subsidiary dia ni. Sila lah click di sini ! rm5 sehelai kot bawal Amrina. mmg aku borong 5 helai terus lah kannn. tempat gantung tudung ku dah roboh. acane tuu? xde org nak hadiahkan almari tudung utk aku ke?? oke dah boleh request ngn incik amin ni. hehe..

dah melalut ni. need to have a good rest. good night all~



No comments: