July 17, 2011

panjang nyee =.=


seyesly mata aku macam panda harini.
badan aku lak lau ley sukat bateri aku da tinggal 2% je ni.
tapi still nk update belog.
degil betul ini budak.
malam tadi aku tak tido langsung.
ulangan langsung tak tido oke.
penangan drama korea.
i cant control myself to stop watchin it!tskkk!

dahla tak tido pastu tepat 8.15 pagi
mesej seme yg bkenaan suh bangun.
then laju-laju pegi mandi.
kul 9 darl saya pick me up kt uma.
then laju-laju pick up lagi 3 puteri.

destinasi taman esplanade kat tanjung api.
tujuan photoshoot sesaja mengada.
plus reunion kecil-kecilan.
macam biasa aku jadi event planner lah.
tak tahan dengan matahari terik
pindah lokasi ke taman gelora.
sebelah je pon =.=

ni dia 3 model tak berbayar.xiexie:)

snap dan snap dan curi speedlite muhaimin
sampai kene sindir.haha
then teringat 2 nephew yg sendirian di rumah.
mesti tengah kelaparan.
minta izin undur diri awal.
sampai kene perli ngan ayih banyak kali.

yelaaa!mohon maaf dipinta kerna
event planner undur diri sblm program tamat.
sila jangan perli lagi =_=

then pegi ke hulu ke hilir mencari nasi ayam.
asal seme kedai makan kt sg soi tutup ni.
last-last patah balik taman gelora 
demi nasi ayam utk nephew.
oke prob solved.

then teringat harini ada job penting.
make sure darl saya cut his hair.
yang sangat panjang tuu.
sampai banyak kali kene saman ngn UiTM.
saya bangga ngan anda!haha

yg paling tak puas hati aku gunting rambut
dicaj rm45!
gunting sahaja oke.
dahla hasil tak seperti aku nak!
cehhh!xmo datang ctu lagi.
gile punya olang!

nasib baik rambut darl sy digunting
dengan cermat.
rambut panjang die dah tiada lagi.
yeayy!demi saya kan.
masih awak!:)
masih jugak untuk petikan gitar.
oke mood bunga-bunga cinta da stat.
nak redeem tido.
oke bye.
thanks all yang menjayakan
program harini.

2 comments:

amir said...

pro bila nk buat outing lg/

yusrianna said...

ohh bro pro da dtg.haha..aku on je.tp ko handle la plak eh.