April 13, 2011

berhabuk.



eh belog cik yus dah berhabuk.ditinggalkan beberapa hari.malas nak membebel kat sni pepanjang beberapa hari lepas. da dtg mood menulis aku abisla. nak cakap yang saya rindu rumah. tak saba nak tunggu sabtu!yeayy! last blik bulan lepas kott. so untuk merehatkan minda sebelom berjumpa final exam makanya saya akan istirehat di rumah selama yang saya suka.haha.. 4 hari kot balik. banyak nak kene stadi ni. mama im coming home!tell d world dat im coming home!!yeay!!


khamis cik yus ade test maf dan quiz far.sabtu lak ade test qmt dan taklimat practical. dan lepas tu saya akan berkejar ke mc dan pulang ke rumah!yeayy! pejam celik pejam celik macam tak caye je dah nak pegi prac. dah nak merasa alam kerja yg sebenar. wahh!seram jugak ni. mesti lagi byk dugaan dan cabaran menanti. so be ready yus!! chaiyo!!


so selama lebiy kurang 9 bulan saya akan berjauhan dengan teman-teman yang harini ke hulu ke hilir bersama. jumpa n ngadap setiap hari. classmates. housemates. gscrians. i'll miss you guys! so here are some pictures to share!


first pix nih kengkonon formal..baek je seme.


haaa.ni da stat menggila bersama ustaz hadi.

macam bese.ini harta saya :)

im glad to be part of dis class!

mereka-mereka ini juge bakal sy rindui!

yg ni lak kompem yg tpaling bakal sy rindui nnt.
of cos harta kesayangan sy!:)

kawan-kawan gud luck for final exam!!:)

7 comments:

sinarcahaya said...

sy akan rindukn awk yussssss........

yusrianna said...

seme here of cos!t lau rindu sgt kite skype2 eh.hehe..

qila~ said...

harta saya jugeee :')

fana said...

aku bukan harta...............................................................................................................................................................................................................................................................................................

yusrianna said...

qila : ♥
fana : of cos laa harta juge!korang je yg aku ade.xde pix yg atoy de skali.haaa t tggu aku upload laen.hehe..

fana said...

hahahah dah ade! i love you buntut =p

yusrianna said...

i luv yuu too bontot!:D