May 2, 2010

jutaan terima kasih teman2ku :)


This is a very & very & very spesel post.

I want to thank to Cik Qila, Cik Zaty, Cik Faizah
(eh termasuk ke?lalala..), Cik Zaimah, Cik Farah, Cik Fatin & juga Cik Nora kerana memberi saya ruang di rumah anda sepanjang mggu peperiksaan ini.
Sorrylah kalau menyusahkan.Tapi study kat rumah korang mmg menenangkan.hehe..
T pas da abis exam yus xkacau korang dah.Jangan rindu i yee.hee..

Anyway korang punya persahabatan sgt memberi saya pengajaran.
Yusrianna sgt jeles..bahagia nye dpt sahabat mcm korang-korang seme.
Tak bermakna sahabat yg laen saya xhargai ye.Mestilah saya sayang semua kawan2 saya!
Mestilah saya rindu housemate2 sayang saya :)

Tapi mereka-mereka ini sangat membuka mata saya.
Jika anda ingin dilayan secara ikhlas..ikhlaskanlah hati melayan orang laen.
Biarpun sometimes mungkin kita akan ditreat xspt yg kita harapkan tapi
itu kan lumrah hidup kat dunia ni.Nobody is perfect.

Petikan dari blog cik Qila bulan January 2010 :


kalau ingin dimaafkan,belajarlah untuk memaafkan..
kalau ingin dihormati,belajarlah untuk menghormati..
kalau ingin difahami,belajarlah untuk memahami..
kalau ingin disedari,belajarlah untuk menyedari..
kalau ingin disayangi,belajarlah untuk menyayangi..
kalau ingin dikasihi,belajarlah untuk mengasihi..
kalau ingin diterima,belajarlah untuk menerima..
kalau ingin dihargai,belajarlah untuk menghargai..
kalau ingin disenangi,belajarlah untuk menyenangi..
♥ ♥ ♥
J.A.N.G.A.N
hanya mengharap orang lain yang akan berubah utk kita..kita yg perlu mula melakukan perubahan..ingat lah,andai bukan kita yg memulakannya,siapa lagi..ssuatu itu tidak akn t'jadi andai tiada spe yg memulakannya melainkan atas kehendak Allah semata2..

Ok qila utk kali yg keberapa tah saya nak cakap saya sgt sukee post awk yg ini.
Name awak dah glame di dalam blog saya nih.So terharu tak?lalalalalala..
Anyway terima kasih sangat korang bagi yus ruang.saya sangat memerlukannya!
Yus mesti tabah.belajar hadapi kenyataan hidup. 
semoga persahabatan kita semua berterusan sampai akhir hayat.amin :)
Cik Zaty & Cik Qila jangan bosan berhadapan dgn Yusrianna dari matrik lagi.hehehe..

6 comments:

qila~ said...

mmg rse gleme yg ammat suda,haha..terharu jap,isk~ thanks yus wat post yg special sgt nie!!ape yg pnting CUBA dlu.. ingat,kalau ingin...belajarlah... :))))

yusrianna said...

hehe...
post tulus ikhlas dr hati.lalalala..
ye saya mesti CUBA!!saya mesti BELAJAR!!
nyway thnx qila..u help me a lot!

Anonymous said...

hehe..terharu nya saya yus..ada nama zaty kat blog yus..hak2..

walau pe pun,zaty ttp menerima kdtgn yus ngan hati terbuka..tp maaf lah andai ada terkasar bahasa @ kene marah2 ngan zaty ni..maklum la sy pun de angin gak kan..hehe(",)

yusrianna said...

xpe2 da tau da zaty penuh ciri2 keibuan.hakhak...
mekasihhhhhhhh sgt.
t lau rindu kt yus jgn smp nangis lak.
lalalalalala..

phateen89 said...

sy pn tharu...thanx coz msokkn nme sy skali dlm post ni...heee...

sy mmg bsyukur dpat srumah dgn mereka2 ni...yela,sblom ni kn tkontang-kanting xtau nk msok umah mne...last2,tpilih utk msok umah 2 jg...tp,sy smpat serumah dgn cik yus dlu sblom dgn yg lain2 2...ingt x?jasamu dikenang cik yus...=D

p/s: sy pn da bhadapan dgn awk dr matrik ye cik yus...heee

yusrianna said...

mesti lah egt.fatin sempat dok smgu ngn sy an.
tdo kat hall same2.haha..
a ah laa fatin 1 matrik.
tp zaty n qila 1kls ngn sy dr mtrik.
2 yg da nek muak 2.haha..