June 29, 2015

Hantaran Kahwin : HER TO HIM


mood tengah rajin nak buat review.
padahal GST return may belum submit.
esok due date woi! zzzzzzz -_-

merujuk gambar di atas tulah hantaran aku bagi kt husband.
gubahan hantaran by sepupu husband.
seyesly sangat puas hati. sengih lebar bila nampak hantaran depan mata tu.
sape yg nak tempah ngn kak piqa boleh pegi usyar ig dia.
sila klik link bawah ni.


tafsir pilih color purple ikut selera sendiri ^_^


cincin husband baru pakai 3 hari dah hilang T_T
cincin tunang aku plak cukup setahun hilang.
tertinggal kat surau. esok dtg balik dah takde.
bergenang air mata teringat cincin tu. uwaaaaaa!! 


kek ni tempah ngn ex-officemate, kak Sally.
cantik kan? sangatlah cantik sampai dah takyah hias-hias dah haaaa.
sape nk tempah boleh usyar fb kak Sally ni. harga boleh runding.
cehh mandai je aku! klik bawah ni.


perfume set sponsor by abang ipar husband. jimat duit >_<



haaa time ni husband tengah gila ps vita. dapat je mengadap vita tu 24 jam.


kemeja murah aje. asal boleh pakai nampak smart je laki aku.


belikan barang lelaki paling senang. xbanyak songeh. hehe


so kesimpulannya cantik kan gubahan2 hantaran kak piqa buatkan.
lagi 1 bila nk beli hantaran xyahla dok pk nak yg branded nak yg mahal.
asalkan yg memberi ikhlas. xmembazir. confirm happy je tgok hantaran tu nanti :)

ok tunggu review hantaran husband bg kat aku plak ye.


No comments: