May 21, 2013

AGD


last 2 weeks company tmpt aku keje buat annual dinner for the 1st time sepanjang 6 tahun comp ni wujud. nama event kemain grand tp bg aku xgrand pn. hahaha.. tgok tuu yus kalau bab komplen mmg champion. biasa lahh tu kan. event nya dekat Best Western Premier Hotel, Dual Sentral. mmg nyampah lah kan buat kt tgh kl tu jln jammed mcm hapeee je. cair make up kakak2! haha..


so the theme for that night is "Black & Gold Attire". okay boringgg. ramai2 color yg sama je. haishhh~ so disebabkan leceh nk cari color gold. aku pun bantai lah pakai shawl kuning. adik beradik lah kiranya tu kan. Maka malam tu terhasil cik yusrianna yg sebegini rupa.....


first time pakai dress camni ye. rasa mcm ayu sgt. wahahaha.. incik amin tros persoalkan knp xpena pakai cmni p dating. ohhh no! kita xreti laa awak. hehe..


haaaa ni 1 lagi nak complain ni. menu dia BORINGGGG. dah mcm menu org kenduri kahwin je. ayam masak merah bagai. sib bek makan free kan. so tetap lah aku melantak je. haha


eceos i-city staff. korang mmg fun! xsia-sia aku mtk tuka klcc ke i-city. hehe.. lpas tu aku amik gmba bajet yuna nak pegang gitar kan. gitar pinjam je pun.


doorgift utk malam dinner tu. kemain masing2 posing ye. ni lah anak2 dara eceos icity. ehh! tetiba ada kak zura yg dah beranak pinak 2. hehe.. tp still kak zura rock oooo! hehe..

sekian saja. masa utk redeem tido dah smp. good night fellas~



2 comments:

♥ Cik N ♥ said...

kat mana beli dress macam ni ? huhu

yusrianna said...

kt sek 7 shah alam ain :) rm50 jee. hehe