May 21, 2013

AffiRina Novel & Perfumes House

 Nak pomot online biz akak sy yg baru beberapa hari ditubuhkn.
firstly meh nk tunjuk owner blog nya.


ni lah akak yg slalu kena buli ngn aku. gelak jahat jp. HAHAHA
so sbg adik yg baik haruslah sy pomot biz akak sy ni.
sila lah sape yg rajin tu click cni AffiRina Novel & Perfumes House

akak saya ni jual perfume kereta yg jenis gantung2 tu.
and perfume utk org pn ada. botol kecik je
so senang nk masuk dlm beg kan.
dah berpeluh menunggu ktm ke bas ke
harusla kena spray perfume ckit kn. hahaha
so perfume ni semuanya RM10 sahaja.

ni lah logo utk online biz akak aku ni.
hasil kekreatifan abg aku. bagos x kitorg adk beradik
rajin menolong kan. nnt kompem aku nk mtk upah. haha

and lagi 1 akak aku ada sewakan novel jgk.
murah je ok. RM3 ajee seminggu.
total novel collection akak aku ni ada 450 buku.
dulu time sekolah terpengaruh jgk la ngn hobi akak aku ni.
tp skang dah mls layan novel.
dunia dah maju. semua hujung jari je. haha
tp still ada jgk org yg suka baca novel kan.
so bg yg berminat boleh lah
pegi kat blog 

thanks for reading. bye :)


No comments: