February 8, 2012

sedap betol air sirap!


oke tajok entry tu maksudnya aku tengah menyirap! sesungguhnya aku tengah marah. sangat marah oke! tahap kemarahan aku skang dah cecah 150%. lau orang yg buat aku marah tu ada depan mata memang aku lenyek-lenyek die tau! susah betol lau manusia ni tak tahu apa maksud 'be responsible' ! pastu menyusahkan hidup orang. tau tak! tau tak! iskkkk!!

paling tak boleh blah ko dah janji. aku tanya confirm byk kali ko kata confirm. then aku dah cancel ngan semua org lain yg nak. pastu tetiba mak ko call cakap tak jadi masuk. mak yg call oke! ape bende laaa perangai ko ni. yang nak masuk rumah tu ko ke mak ko? yang deal ngan aku.. yang berjanji ngan aku ko ke mak ko? dah buat salah tau takot. then apa salah, ko cakap sendiri leklok mintak maaf xdelah aku menyirap sangat.

skang ni dah last minit cancel mana aku nak cari orang ganti. adoilahh. bawak bersabar jelah yus! seyes aku rasa nak pegi cari ko kt kbm sampai jumpa tau! oke oke dah merepek pepanjang lega sikit kemarahan aku. nak marah org yg sepatotnye credit lak takde. so belog jela tempat meluah. okebai! nak pegi tenangkan diri. 

2 comments:

insanhina said...

orang kelantan ni biasa nya comei2.hahahaa

yusrianna said...

muka comel perangai mcm dot dot dot pon tak guna.haishh~