February 14, 2012

Dhia lagiii

ni entry kedua pasal anak buah kesayangan yg debab, boolat, tembam, chubby, mata boolatdan yg palingggg penting cooomel mcm makcik die ni.hahaha.. ni nak cerita sikit ni. Dhia ni time lahir mata sepet gile oke. sama macam abg aku yg selaku ayah baby ni. tapi skang dah bertukar mata dah. mata dia sangat boolat mcm guli oke! pastu pipi kemain chubby lagi.

genap umur Dhia 2 bulan 5/2/2012 aritu berat dia 4.5kg. perhhh!! berat oke. lenguh tangan mak cik die ni.hehe.. and aku selaku babysitter yg tak bertauliah ni keje aku snap pix Dhia setiap hari. lappy aku ni penuh pix dia sorang oke. ni haa some of the collections. tidur. menangis. menguap. seme aku snap selagi boleh. hehe..


ada comel mcm mak cik dia tak? lalalalalalala~ so kesimpulan cerita aku harini adalah 
aku dah fully prepared. wahahahaha! gurau~ gurau~ 4 tahun lagi. lama tuuu.
oke bye bloggers!


No comments: