February 7, 2012

story of beautiful skies..



cantik kan langit. lukisan Yang Maha Besar..
Allahuakhbar!

actually pix ni snap dari dlm kete. otw to kl from kuantan. bersama incik bofie & his sista. tengok langit cantik sangat-sangat. then laju-laju lah kua kan cam 'dendang' aku ni. oke 'dendang' tu seme akim pny keje kasi title mentang2 cam aku kecik je kan.

oke oke back to the stories. sebenarnya ni semalam punya cite. cite seram. seram ke? seram la jugak oke! masa tu kat highway maran. aku punya la syiok dok snap pix langit siap bukak tingkap angin dah macam nak terbang cam aku tau! then tengah syiok snap bebanyak ni tetibe my fingers bleeding. ohh mak kau! cemas dah tengok jari sendiri ape hal tetibe berdarah ni. capai tisu then lap-lap semua, aku teliti lah luka tu. luka mcm kene hiris dgn pisau oke. xde lah besa sgt luka nya tp bole tahan pedih la kan.


haa ni pix jari yg luka tu. kulit mmg dah takde. bak kata atoy luka besa taik hidung dia. hahahaha! atoy gile. tapi kan most importantly apa punca luka ni. seseorang sila kasi aku logic explaination pls! nak ckp tlanggar sesuatu aku tak rasa pape pon oke. tau-tau dah berdarah jek. luka tu still pedih tau sebab kulit dah takde. mengada je lebiy yus ni padahal luka ckit je. hahaha. incik amin da sapukan minyak gamat da pon. okelah tu je cite nye. cite dah habis.

pape pon still puas hati dapat snap pix langit yg cantik sangat-sangat. ada banyak lagi tp malas nak upload. teringin nak p pantai snap view cantik-cantik. tah bile laa lagi kan.

beralih kepada cite lain lak. cuti cik yus dah tinggal sebulan. 05 March ni dah stat kelas. last sem for me. hoyeahh2!! tak saba nak abis kot. tapi dah tengok jadual. packed gile ohh.. malam pon ada kelas.haishh~ rasa macam takde masa je nak enjoy. ehh!! ni tipo gile sebab pena plak aku x enjoy even bz camne skali pon. haha

last sem last chance utk cik yus naikkan pointer supaya nnt dpt grad dgn ijazah kelas pertama. teringin nyee.. sipi-sipi pon jadi lah. ohh plsss berusaha lebih ckit sem depan ye yus! jangan tau berangan je tapi usaha takdok! haa tengok ni tengah membebel kat diri sendiri. maksudnyee dah kene stop. okebai!

p/s : 238 days & still counting


2 comments:

faizah said...

kamera ko tu yang tak ok.. ce ko cek, mgkin ada tepi2 tu yang tajam, ataupun, hantu kat area maran nak try darah ko.. haha..

yusrianna said...

takde la weh.masa tu tangan aku pgg lens.mslhnye jari yg berdarah tu xsentuh lens tu pon.
cehh!!xyah nk hantu maran sgt.aku lesing kang.