January 9, 2012

say bye !


lastday kat jb. nak pegi merantau ke puchong lak. tugas sbg babysitter menanti. hehe.. ala anak buah sendiri jugak so saya dengan senang hati nye nak pegi cium-cium baby tu :)
so goodbye jb. sok saya nak pegi date dulu tatap muka incik bf yg dirindui then menetap lak uma abang saya. tetibe rindu kuantan la plak. dah lama tak pegi pantai. takde pantai cantik la kt jb ni. sobbsss...

mr. ted !

so i have to say goodbye to mr. ted. mesti die hepi saya takde sebab lau tak die slalu kene dera tiap kali saya gado ngn incik amin. hehe.. im counting the days until his birthday. still taktau nak kasi hadiah ape yg bole buat die happy smp takbole tido. nevermind lah. asalkan saya boleh jumpa die esok and lagi 2 minggu. yeay2!! orang tengah ade mood nak menulis camnilah gayanyee. jiwang abis. lalalalala~

anyway kawan-kawan saya deactivate fb sementara waktu tau. saje je nak tau sape yg merindui aku kat fb tu. hahaha.. okebai seme!

No comments: