August 8, 2011

dear stalker,


hang suke stalk aku kan.
haaaa baguslaaa tu.
sbb aku kompem hang akan baca belog aku ni.
post ni mmg spesel wat hampa berdua tau.

hang xyah nak gelabah sangat la.
sebab aku tak teringin pn kat bf hang tu.
aku dah ade sorang dah.
xmo aih bf banyak2.
yang satu tu dah tersangat mbahagiakan dah.

so hang toksah nak dok remove add remove add sgt laaa.
skang dah kene block baru hang puas hati kan.
toksah nak add2 aku dah pasni.
malas nak layan kekecohan hampa b'2.
teruskan laa perangai bebudak korang tu.
p main jaoh-jaoh eh.

yang si gf apesal tah insecure sangat.
aku ase tade pon dok kaco-kaco hampa.
yang si bf lak ngikut jee.
definisi kawan pn hang tak faham ka.
malas dah aih aku nak kawan ngan hang ni.

dah-dah.aku tak kaco idup hampa.
hampa toksah nak dok semak kepala aku.
hampa p laa bertelagah b'2 ye.
selamat berbahagia laa aku ucap.
oke bye.

3 comments:

Anonymous said...

Pretty insightful. Thanks!

My site:
regroupement credit consommation www.rachatdecredit.net

Ilham11 said...

lek la weyh..abaikan je org cm tuh..huhuu

yusrianna said...

tengah abaikn ni.huhu