June 12, 2011

its a wonderful day!



oke harini sangat fun. seyes happy gile!
dari pagi sampai ke petang keje aku gelak je.






thanx utk incik eriq yg tolak aku masuk dalam air dari tempat yg agak tinggi.
thanx utk incik afham yg kasi aku minum air jagung sambil menyelam.
thanx utk incik osul yg kasi aku pinjam crocs utk berjalan dlm air yg penuh batu bata.
thanx utk mak cik osul yg tak jemu-jemu membakar ayam even kitorang yg mkn byk.
thanx utk cik cyma yang setia menunggu kitorang abis mandi smp sakit kepala.
thanx utk incik iqbal yg gelakkan aku kuat-kuat sebab aku dibuli tanpa henti.
thanx utk incik ashraf yg hanta aku pulang ke rumah dgn selamat dan jayanya.


sekian terima kasih.
minggu depan kita berpiknik pulak.
oke bye.

2 comments:

qila~ said...

wah wah wah.. kira berbaloi la kan intern kat kuantan :)

yusrianna said...

hehe.berbaloi!:) stiap yg jadi pasti ada hikmahnya kan kan.