January 10, 2011

tua dah kawan saya.


post ni sedikit lambat sebab dah beberapa hari tak bape nak ada masa untuk online lama-lama. weekdays kelas dan kelas dan kelas.weekend lak keje demi menggapai cita-cita murni aku.hehe.. mesti seme orang dah tau apa cita-cita murni tuh.yelah dah berpuloh kali kot aku state. nikon d3100.datanglah padaku.please......

oke dah cukup.this post actually spesel for azreenaminuddin@yahoo.com a.k.a Ayien :) hepi belated birthday my fren awak dah 21 akhirnya!sila sedar diri skang.haha.. di malam besday nya saya hanya mampo mhadiahkan sebijik kek comel tapi sedap. sampai ayien rase nak nangis.kan ayien kan.kek tu adiah dari saya dan fatin ;p

sempena besday yang berlalu sudah ni ingin saya menyatakan rasa sayang saya kat awak. ehhh dah 4 tahun kita kawan  nih.even kita memang slalu gado besa yang memang kaw2 punya. still saya sayang awak tau!maka nya sila menangis terharu sekarang jugee.hehe..ni antara koleksi kita bersama :)



haaa ade lagi cite ni.4 hari yang lalu kami membuat kejutan untuk si budak ayien ini. sampai saya dan atoy asik kene pelok sebab die sangat terharu.hehe..sambut di the jetty dan tak sangka atoy bawa bersama classmates utk memeriahkan majlis di the jetty.saya pula bawa bersama seorang teman yang setia memeriahkan majlis malam tu.dan saya harap kamo berdua.ayien dan fana suka hadiah tu.itu sahaja yang termampo.nyway.. sayang korang!!here some pictures to share :)
besday girl




3 comments:

Yana Heir said...
This comment has been removed by the author.
Yana Heir said...

Waa seronokk. Klo jadi ayien pon rase nak pelok sampai penyek..hehe so sweet!

Nak bgtau ni,kamu kene tag kat belog saye. Hehe feel free to see yee :)

psst,nice blog.Simple je tapi nice!;)

yusrianna said...

hehe..sweet like sugar gitu.haha..gedix nau.

suda lihat.join contest ea.oke2..bile free sy join ye:)

hehe..malu lah cmni.sy mmg suke simple2:)thnx!