January 19, 2011

ppkp.

yusrianna...mimpi tu mainan tido.sila engat ye!lagi-lagi tido lepas Asar memang byk mimpi mengarut nya. terkejot punya pasal semput dah macam berlari marathon je.isk3!! so pengajaran pada harini jangan tido lepas Asar oke. tak bagus betol! first time kot terkejot gile tadi. bukak mata terus capai hp dail suatu nombor dan pastikan die selamat makanya baru saya lega.sekarang bila dah bukak mata maka tercegatlah saya di depan lappy tak reti berhenti. 


alang-alang dah merepek kat sini nak cite sal sabtu lepas.yusrianna apply cuti di gsc sebab ada modul ppkp di kbm.seyesly pagi tu memang ase tak nak bangun.ase nak jerit je
"orang gila je g kampus hari Sabtu!!"
hahaha..punyalah tak nak pegi ppkp sebabnya kene dengar ceramah kenegaraan.betape tak patriotik nya budak-budak zaman sekarang kan.isk3!! dan.............
percaya tak balik je petang tu saya tersenyum hepi.haaa!!harini dalam sejarah lagi.sepanjang 3 kali p modul ppkp ini lah first time saya rasa seronok. gelak tak hengat dunia punya. orang yang pegi je tahu aktiviti modul kali ni agak seronok.so malas nak panjang cite. saya sertakan skali pix2 sepanjang modul tu.


cik semangat kita yg nak lontar bola.
sha tgah kumpul angin nak tiup.hahaha.
haa ape je si kepoh 2org ni buat.haha.
rakan mengumpat aku.
ye ye poyo je diorang ni.
muka-muka bahagia p modul!:)

1 comment:

Si Semut said...

sy suke anda b'mimpi =P!