January 28, 2011

bruno mars.

Easy come, easy go, 

that's just how you live 
Oh, take, take, take it all but you never give 
Should've known you was trouble from the first kiss 
Had your eyes wide open, why were they open? 


apa makna lirik kat atas? takde pape makna. saje nak penuhkan belog. anyway semua tanya kenapa yus tak jadi beli dslr nih? eh eh kawan-kawan,mestilah jadi! mane bole tak jadi. itu kan impian saya. mesti ditunaikan juga even bukan harini tapi suatu masa akan tercapai juga.insyaAllah..doakanlah ye.


ada masanya saya kuat. ada masanya saya terjengah hari semalam. tapi saya tetap akan pandang masa depan. maaf andai ada salah saya pada kamo. suatu masa saya akan belajar memaafkan kamo. thanks untuk semuanya!


semoga berjaya yusrianna!♥


6 comments:

Nazry Iskandar said...

hari-hari dengar lagu bruno mars ni. suara dia sedap!

Si Semut said...

But darling I’ll still catch a grenade for ya

yusrianna said...

nazry : kan kan?sedap dan byk meaning!hehe..

kamo : u can easy come yet easy go.

Si Semut said...

like the word

'if only .kamo. can read my mind' ;)

yusrianna said...

but u never try.
dats y i said IF.

Si Semut said...

i never try?
i said back, if only you can read my mind...........