November 16, 2010

saya sayang die!

nurfahana abu bakar aka atoy aka fana fanot.
saya sayang awak!
sila jangan menangis bace post ni ye.hehe..
hari ni 16 november 2010.
atoy dah 21tahun laa.da tua da.da bole kawin ngn akem da.haha..
di kesempatan ini ingin saya mengucapkan
Selamat Hari Lahir yg ke 21 atoy ♥
semoga anda terus hepi slalu supaya saya pun hepi skali.
semoga hari yg mendatang berjaya ditempuhi dgn kecekalan anda
yg sememangnya tak dinafikan sgt cekal.
semoga berjaya dapat degree accounting.
t keje dapat banje yus makan mcd setiapp hari.
semoga dapat dl sem ni.aminn.
semoga atoy bahagia slalu laa yg pntg.
jangan nangis2.nnti hidup yusrianna suram jugee.hehe..
suda 2tahun setgh saya di melaka.
so selama itu lah usia persahabatan kita.
semoga berkekalan sampai bila-bila :)
gamba di atas terhasil seteleh membelek satu2 pix sem2 sebelom ni.
banyakkk gile tau pix.haha..
ni amek mane yg nmpak je.banyak sgt nak pilih.
atoy dah 21 oke.sila matang.
nanti grad kawin trus.
aku pengapit oke!haha..
alamak petang ni keje laaa.tido tak abis ganti lagi.
kene benti sebelom merapu lagi panjang.
t atoy terharu sangat-sangat plak.hehe..
again!hepi besday sayangku!
have a blast :)

ehh kejap.bole tak nak cite satu2 sal pix kat atas tu.panjang xpe kan.
ni untuk atoy bace jee.hehe..nak mengimbau kenangan ni.
1. pakai baju kebaya same-same.g dinner sem 1.hehe..
2. time jamuan makan.kite suke wt hal sdri kt belakang.
3. kat uma pn maya.ade makan-makan.time ni atoy dok ostel ag.
4. kt tepi jalan tunggu bas.mane kite nak g toy?kl mlm2 hari.haha..
5. pix g maen boling.time ni kite g jom heboh.
6. time ni best.explorace kt zoo melaka.kite dapat adiah!
7. ni time motivasi ngn mr reza.engat tak?
8. smbut new year kat pdg dp.last2 hape pon takde.haha..
9. pix kelas ngn dak DAIS.atoy cm bese konker abis.haha..
10. kat pizza.boss banje.makan jgn xmakan!
11. dslr amir!ronda melaka ape lagi.hehe..
12. ni dinner sem 3.atoy vogue gile.artis gitu.haha..
13. pix dlm kelas.kite mmg suke kann.
14. i loike.kegilaan melanda.haha..
15. haha..kami johorian!remember?
16. tu die..nak g berdebat ape.padahal nk present etr.
17. yeayy!bertiga bersama-sama.
18. birthday saya tahun ni.terima kasih ♥
19. Ihya Ramadhan.mane ade cam.ctu ade kite toy.haha..
20. nak p raya.puan siti banje.
21. balik raya g karok kt jetty pakai kebaya.gile kental.
22. kat tesco.time ni atoy menang susu!haha..
23. pegi jalan2 kat dp.atoy beli kasut.
24. karok kepakaran atoy!
25. last pix.saya sayang kamo!

okeee cite dah abis.bye atoy...........

3 comments:

fana said...

woah, I'm touched! hehehehe thank you yus. hehe sume ko ingat ye, nasib baik aku ingat jugak :P mestila sayang yus sangat2 ni. kite kan bff. hehhee terhaahahaharu sangat ni. yusrianna pun kena jadi kuat tau! thank you love, i love you! <3

Anonymous said...

ye lah. korg je lah love you love you. aku tarik diri :( ayien

yusrianna said...

atoy : welkem bebyy.hehe..
mestilaa egt seme.kenangan berharga tuu!i love u even more ♥

ayien : alalalalala..majok lak miss azreen kite.tggu turn awok ye.sabau2.