November 15, 2010

chipsmore.


tak nak cakap banyak.just nak tunjuk.ni lah wajah kesayangan hamba.papa saya.mama saya.
nur syafiqa ilya & nur azira natasya.ehh cam da berzaman je xjumpa anak buah aku ni.sangat merindui ni.
makanya bila nak balik kuantan ni?bahaya.bahaya.balik kuantan je t kaki aku ni panjang semacam je.
asik nak kua je.duet xde.sila sedar diri sekarang!
ehh tadi cakap tak nak cakap banyak.tapi nak cerita jugak.harini 1st day back to work.
macam bese lahh gsc jugakla tmpt keje yang dituju.manager kat ctu dah pgl aku chipsmore.kejap ade!kejap takde!hari ini hari Isnin so gsc sgt membosankan.customer punyalah cipot.pastu keje aku ape je?termenung jaoh pk masa depan.
hari ni trained mashi yg baru 1st day & 1st time keje kat gsc.senang ajar best student ni.sehari je da bole bukak counter.keje aku goyang kaki tgok die serve customer.haha..hari ni ase cam supervisor lak.cehh!
esok keje petang smpai closing.esok lak ade midnite.dah tentu closing tak 1.30pagi mesti 2pagi baru bole balik.haaa!ni nak jerit ni.sape baek hati esok amik saya balik keje pls!ni seme sir remy punya pasal!pening da pk camne nak balik keje sok.
saya nak shif pagi.waaaaaaaaa!!
pengakhiran cite harini.saya sayang famili saya ♥
bye.

2 comments:

qila~ said...

part mashi tu mmg x bleh blah,hahaha.. slamat b'krja yus :) gtau mshi,nak tgk pic dia pkai bju gsc,weee~

yusrianna said...

haha..hebat kan mashi.akan dismpkn pesanan anda ito.
time kasih cik qila :)
suda merindui anda seme ni.hehe..